Duży Biust - forum biuściastych

Duży Biust - forum biuściastych

Dla tych, dla których "D" to mało

Nie jesteś zalogowany.

Kącik reklamowy

Trochę statystyki

Zarejestrowanych użytkowników: 5834
Ilość tematów: 3433
Ilość postów: 124498
Najnowszy użytkownik: wrocanka

#26 18-02-2010 19:22:09

sztyrlic
Biuściasta z prawdziwego zdarzenia
Zarejestrowana(y): 14-04-2009
Posty: 5539
Rozmiar biustu: 30HH/32H 70/101 jakoś tak ;]

Re: Gorsety undebust/overbust

suonko82 gdybyś mogła pokazać zdjęcie, byłabym wdzięczna. W ogóle, nosisz ten gorset do marynarki? Bo wydaje mi się, że mógłby ładnie wyglądać, ale nie wiem, czy sama bym się odważyła ;p

feusigil czyli muszę mieć pod spodem stanik, bo inaczej gorset zmasakruje mi cycki, czy tak? ;]

Offline

 

18-02-2010 19:22:09

Googlarka Reklamodajka

#27 18-02-2010 21:32:10

suonko82
fuzja
Skąd: prywatne
Zarejestrowana(y): 19-01-2009
Posty: 1288
Rozmiar biustu: (77-97)

Re: Gorsety undebust/overbust

sztyrliczdjecie jutro zrobie poniewaz rozlozyla mnie choroba i leze w lozku ale ze maniakiem jestem tego forum nawet siedzac w lozku korzystam z porad biusciastych wink

Offline

 

#28 18-02-2010 21:48:37

Doraja
Pończosznik
Zarejestrowana(y): 21-10-2009
Posty: 1478
Rozmiar biustu: 30FF

Re: Gorsety undebust/overbust

Robicie bezrobotnej studentce apetyt na kolejne niepraktyczne zakupy, nie wstyd Wam? roll


Stop cyklofobii!

Offline

 

#29 19-02-2010 00:01:54

suonko82
fuzja
Skąd: prywatne
Zarejestrowana(y): 19-01-2009
Posty: 1288
Rozmiar biustu: (77-97)

Re: Gorsety undebust/overbust

Doraja napisał(a):

Robicie bezrobotnej studentce apetyt na kolejne niepraktyczne zakupy, nie wstyd Wam? roll

jak nie praktyczny .... gorset mozna zalozyc i do spodniczki jak i spodni na wyjscie albo nawet na rozmowe kwalifikacyjna np z marynarka .... ja osobiscie namawiam do zakupu chociaz jednego gorsetu bo tak jak pisalam na poczatku tego postu wszystko trzyma na swoim miejscu a kryje rowniez co trzeba smile

Offline

 

#30 19-02-2010 12:40:15

suonko82
fuzja
Skąd: prywatne
Zarejestrowana(y): 19-01-2009
Posty: 1288
Rozmiar biustu: (77-97)

Re: Gorsety undebust/overbust

tak jak obiecywalam wklejam fotki gorsetu z annsummers , tutaj w komplecie ze spodniczka
http://img28.imageshack.us/img28/196/79692145.jpg

tutaj przed impreza
http://img706.imageshack.us/img706/3428/15252551.jpg

a tutaj z mezem :-)
http://img684.imageshack.us/img684/2429/41823832.jpg

Chcialam wstawic aktualne fotki ale niestety rozladowal mi sie aparat ale mysle ze chociaz taki wglad pomoze czy warto inwestowac w ta czesc garderoby smile

Offline

 

#31 19-02-2010 13:06:49

feusigil
Biuściasta z prawdziwego zdarzenia
Skąd: prywatne
Zarejestrowana(y): 31-01-2010
Posty: 2223
Strona www
Rozmiar biustu: 32H

Re: Gorsety undebust/overbust

Widac, ze warto widac, a jakiz maz ucieszony big_smile Widac ze on jest za gosetami big_smile
Doraja oj rozumiem, moze i praktyczny ale ta studencka biedy kiedy to smarujesz chleb nozem big_smile
sztyrlic: No mi masakruje nie zeby zle to wygladalo ale co sie bede spaszczac! Lubie swoje G i nie bede sie splaszczac o! Zreszta jak mam staniczek pod to czuje sie pewniej, np zakladam stanik taki normalny z ramiaczkami plunge, zakladam wiaz gorset gdy wszystko jest na miejscu a potem odpinam ramiaczka jak cos wystaj ze stanika to upcham do srodka chyba ze ladnie to wyglada tongue Czasm np jak wiem, ze impreza bedzie super i bede szalec (bo ja lubie tancowac big_smile) i skakac itd, to zakladam pasujaca np czarna koszyleczke wykonczona koronka na ramiaczkach i wtedy normalnie stanik mam lezy pieknie i jedynie koronka spod gorsetu wystaje, cudownie wyglada a wygodnie nadal big_smile (Jednak jak masz wieksz i ciezsze piersi to milo czuc wsparcie jakies nie? big_smile) Inna sprawa w miseczkowanych gorsecikach tam to luzno be stanika bo fiszbiny sa w gorsecie (chociaz dla ladnego ulozenia biustu wolalabym zeby mial ramiaczka). Mam nadzieje z pomoglam dla poparcia mej wypowiezi big_smile okae te zdj:
http://moda.allegro.pl/item928399273_su … atisy.html tutaj pani w gorset wszyla miseczki wyglada to na nie jak dla mnie
a tu ja (prosze o zbagatelizowanie mojej miny na tym foto...) na Hallooween (ogolnie tylko na gorst patrzcie bo sie wstydze tongue)
http://photos-h.ak.fbcdn.net/photos-ak- … 2_9826.jpg
tutaj mam na bluzeczke z koronka
bez niczego gdzies juz pokazalam smile

Offline

 

#32 19-02-2010 15:13:49

martiryb
Biuściasta z prawdziwego zdarzenia
Skąd: prywatne
Zarejestrowana(y): 14-02-2009
Posty: 1372
Rozmiar biustu: 81/112 --> 32J (70J)

Re: Gorsety undebust/overbust

suonko82 napisał(a):

tak jak obiecywalam wklejam fotki gorsetu z annsummers , tutaj w komplecie ze spodniczka
http://img28.imageshack.us/img28/196/79692145.jpg

tutaj przed impreza
http://img706.imageshack.us/img706/3428/15252551.jpg

a tutaj z mezem :-)
http://img684.imageshack.us/img684/2429/41823832.jpg

Chcialam wstawic aktualne fotki ale niestety rozladowal mi sie aparat ale mysle ze chociaz taki wglad pomoze czy warto inwestowac w ta czesc garderoby smile

super ten czerwony i biały big_smile
oba są z AnnSummers? smile

Offline

 

#33 19-02-2010 15:52:16

suonko82
fuzja
Skąd: prywatne
Zarejestrowana(y): 19-01-2009
Posty: 1288
Rozmiar biustu: (77-97)

Re: Gorsety undebust/overbust

martiryb napisał(a):

super ten czerwony i biały big_smile
oba są z AnnSummers? smile

tylko ten czerwony jest z annsummers ten drugi z m&s smile i koszt tego drugiego o wiele mniejszy 12£ smile

Offline

 

#34 19-02-2010 16:21:59

doradora
orędownik "shaking boobs" ;P
Zarejestrowana(y): 18-10-2009
Posty: 962
Rozmiar biustu: a żebym ja to wiedziała... 79-81/106-108

Re: Gorsety undebust/overbust

suonko82 napisał(a):

tak jak obiecywalam wklejam fotki gorsetu z annsummers , tutaj w komplecie ze spodniczka
http://img28.imageshack.us/img28/196/79692145.jpg

tutaj przed impreza
http://img706.imageshack.us/img706/3428/15252551.jpg

a tutaj z mezem :-)
http://img684.imageshack.us/img684/2429/41823832.jpg

Chcialam wstawic aktualne fotki ale niestety rozladowal mi sie aparat ale mysle ze chociaz taki wglad pomoze czy warto inwestowac w ta czesc garderoby smile

ale ta koleżanka ze środkowego zdjęcia to chyba nie uświadomiona, co?

Offline

 

#35 19-02-2010 16:50:53

suonko82
fuzja
Skąd: prywatne
Zarejestrowana(y): 19-01-2009
Posty: 1288
Rozmiar biustu: (77-97)

Re: Gorsety undebust/overbust

doradora napisał(a):

ale ta koleżanka ze środkowego zdjęcia to chyba nie uświadomiona, co?

staralm sie uswiadomic ja, ale to tak jak rzucac grochem o sciane sad wiec poddalam sie

Offline

 

#36 19-02-2010 17:29:44

martiryb
Biuściasta z prawdziwego zdarzenia
Skąd: prywatne
Zarejestrowana(y): 14-02-2009
Posty: 1372
Rozmiar biustu: 81/112 --> 32J (70J)

Re: Gorsety undebust/overbust

suonko82 napisał(a):

martiryb napisał(a):

super ten czerwony i biały big_smile
oba są z AnnSummers? smile

tylko ten czerwony jest z annsummers ten drugi z m&s smile i koszt tego drugiego o wiele mniejszy 12£ smile

to M&S ma takie fajne gorseciątka?
chyba muszę poszukać big_smile

Offline

 

#37 19-02-2010 19:28:40

sztyrlic
Biuściasta z prawdziwego zdarzenia
Zarejestrowana(y): 14-04-2009
Posty: 5539
Rozmiar biustu: 30HH/32H 70/101 jakoś tak ;]

Re: Gorsety undebust/overbust

Suonko, wyszłaś ślicznie na tym 1szym zdj wink I psujesz cały efekt tymi bolerkami na ramionach ;P

Feusigil, mówiąc szczerze, to na zdj niewiele widać smile No, poza tym, że masz b ładny dekolt, czy to gorset czy taka wycięta bluzka?

W każdym razie Dziewczyny, jak dla mnie to jest jedno wielkie ŁAŁ! Te gorsety/bluzki są naprawdę świetne. Narobiłyście mi apetytu. Mówiąc szczerze, to dopiero od niedawna się przełamuję i pokazuję jakiś dekolt, wcześniej nie miałam dość odwagi, no i moje piersi wyglądają teraz jak nowe^^  Chciałabym coś takiego założyć na koncert albo imprezę, bo wygląda to świetnie, ale nie jestem pewna, czy zrobię to kosztem moich pięknych cycków. Więc chyba poszukam jakichś fajnych bluzek a'la gorset, efekt powinien być podobny wink Świetnie mogłyby się tu sprawdzić Hestia Albo Madison, ale cena skutecznie mnie zniechęca wink

Offline

 

#38 19-02-2010 20:07:59

wiedźma
Biuściasta z prawdziwego zdarzenia
Zarejestrowana(y): 17-07-2008
Posty: 3879
Rozmiar biustu: 30 G - GG

Re: Gorsety undebust/overbust

Suonko - normalnie w tych gorseciakach powinnaś cały czas paradować (o ile mąż ma silne serce wink), bossko wyglądasz roll

Offline

 

#39 19-02-2010 21:39:22

suonko82
fuzja
Skąd: prywatne
Zarejestrowana(y): 19-01-2009
Posty: 1288
Rozmiar biustu: (77-97)

Re: Gorsety undebust/overbust

Dziekuje wam dziewczyny za pozytywy ale jak ja sie pochwalilam zdjeciami w gorsecie to czekam na wasze fotki ... big_smile wiec kto pierwszy roll ?

Offline

 

#40 24-02-2010 12:07:56

suonko82
fuzja
Skąd: prywatne
Zarejestrowana(y): 19-01-2009
Posty: 1288
Rozmiar biustu: (77-97)

Re: Gorsety undebust/overbust

widze ze nie doczekam sie waszych fotek wiec ja jak obiecalam wstawiam fotke mojego nowego gorsetu a oto on:

http://img706.imageshack.us/img706/2422/bluzkax.jpg

Ps. Sory ale make-up nie chcialo mi sie robic big_smile

Ostatnio edytowany przez suonko82 (24-02-2010 13:05:28)

Offline

 

#41 24-02-2010 12:29:24

vihma
Buka
Skąd: prywatne
Zarejestrowana(y): 25-07-2007
Posty: 7026
Rozmiar biustu: 32H

Re: Gorsety undebust/overbust

Nie ma zdjęcia! sad


...upragniony znaleźć spokój, myśli zbierać rozbiegane, zawstydzone gór potęgą, prawd się uczyć tych najprostszych, nad otwartą Gorców księgą...

Offline

 

#42 24-02-2010 13:19:17

fin
Krowa Budyniowa
Skąd: prywatne
Zarejestrowana(y): 18-05-2009
Posty: 2229
Rozmiar biustu: 30G

Re: Gorsety undebust/overbust

Fajnie Ci kontrastuje z włosami. big_smile Aż nabrałam ochoty na zakup czegoś takiego. Bardzo spłaszcza, patrząc z boku? I dobrze Ci się w tym piersi trzymają?

Offline

 

#43 24-02-2010 13:31:46

Doraja
Pończosznik
Zarejestrowana(y): 21-10-2009
Posty: 1478
Rozmiar biustu: 30FF

Re: Gorsety undebust/overbust

Łał, ale lachon big_smile Tylko ja bym do tego gorsetu założyła czarną satynową spódnicę z wyższym stanem (tak, żeby nie było przerwy na gołe ciałko), no ale przypuszczam że ten zestaw to tylko do zdjęć. Trzymam kciuki za męża żeby serce wytrzymało ten widok tongue I dołączam się do pytania o spłaszczanie.

I jeszcze dodam, że wnętrze w tle bardzo dizajnerskie, kocham czerwień smile


Stop cyklofobii!

Offline

 

#44 24-02-2010 13:55:02

suonko82
fuzja
Skąd: prywatne
Zarejestrowana(y): 19-01-2009
Posty: 1288
Rozmiar biustu: (77-97)

Re: Gorsety undebust/overbust

fin napisał(a):

Bardzo spłaszcza, patrząc z boku? I dobrze Ci się w tym piersi trzymają?

A wiec generalny sprawdzian bedzie w piatek wiadome wypad na impreze wink ale teraz moge stwierdzic ze o wiele lepiej lezy niz ten z annsummers a jaka roznica w cenie <szok> .... jesli chodzi o biust to dobrze lezy, nie czuje zgniecenia a gdy sie poruszam w dol czy w bok nie wypada wiec mysle ze bedzie wszystko ok smile

Offline

 

#45 24-02-2010 14:34:30

bittersweett
Biuściasta z prawdziwego zdarzenia
Zarejestrowana(y): 22-08-2009
Posty: 2078
Rozmiar biustu: 80/110

Re: Gorsety undebust/overbust

Fajnie wygląda. I kolorek też ba bardzo ładny.


Co źle znosisz, będziesz dobrze znosił - przywyknij tylko...

Offline

 

#46 24-02-2010 16:09:42

suonko82
fuzja
Skąd: prywatne
Zarejestrowana(y): 19-01-2009
Posty: 1288
Rozmiar biustu: (77-97)

Re: Gorsety undebust/overbust

wieczorem wstawie fotke z boku i same ocenicie zreszta :-)

Offline

 

#47 24-02-2010 16:37:32

Osama
córka półmroku ;)
Skąd: prywatne
Zarejestrowana(y): 09-08-2007
Posty: 3407
Rozmiar biustu: 80J, 80JJ effuniak

Re: Gorsety undebust/overbust

suonko, zazdroszczę Ci, też bym chciała się zmieścić w jakiś fajny gorsecik big_smile i jeszcze nie wyglądać przy tym groteskowo roll
z Twoich gorsetów bardzo mi się podoba ten czerwony, świetnie w nim wyglądasz i ten fioletowy też jest fajny smile


"Czasem płaczę, bo chce mi się płakać
wtedy czuję, że uchodzi ze mnie zło"
"w życiu piękne są tylko chwile..."

Offline

 

#48 24-02-2010 17:06:08

suonko82
fuzja
Skąd: prywatne
Zarejestrowana(y): 19-01-2009
Posty: 1288
Rozmiar biustu: (77-97)

Re: Gorsety undebust/overbust

Osama a moze sprobowalabys podejsc do najblizszej krawcowej ktora na miare uszylaby ci gorsecik, mysle ze zarowno dla Ciebie jak i dla niej to bedzie mila wspolpraca a Ty zdobedziesz nowy ciuszek i to szyty tylko i wylacznie pod twoje wymiary smile

Offline

 

#49 24-02-2010 17:43:59

sybla1
Smoczyca. Z zębami.
Skąd: prywatne
Zarejestrowana(y): 20-09-2008
Posty: 9006
Rozmiar biustu: +/- 32G

Re: Gorsety undebust/overbust

Suonko - szaaaał! Super wyglądasz smile. A jak w noszeniu - te długie fiszbiny się nie odkształcają?

Wnętrze też ekstra, bombowe połączenie smile

Ostatnio edytowany przez sybla1 (24-02-2010 18:48:12)


Kaloria - mała wredna istota, która mieszka w szafie i co noc coraz ciaśniej zszywa twoje ubrania...

Offline

 

#50 24-02-2010 17:55:20

agn
Biuściasta z prawdziwego zdarzenia
Zarejestrowana(y): 27-12-2009
Posty: 1484

Re: Gorsety undebust/overbust

świetnie wyglądasz smile
ja mam jeden gorset, bardzo niewygodny i dzięki temu nie kusi mnie żeby sprawić sobie następne.

baaardzo podobają mi się kolory w pokoju smile

Offline

 

Stopka forum

based on PunBB with modyfications by Marcin Lubojański